Tolikšnemu navalu mladih v Sloveniji že dolgo nismo bili priča. Srbski zvezdnik Voyage je dobro poznan tudi pri nas, obenem pa magnet najstnic in najstnikov, ki jim je tovrstna glasba najbližja. A ne le njim. Pozitivno razmišljanje, izvirnost besedil in ritmičnost njegovih skladb, nikogar, ne glede na leta, ne pustijo ravnodušnega.
Dogajanje je tako kot v živo odmevalo tudi na družbenih omrežjih, saj so oboževalci občutke in navdušenje delili na svojih profilih. »Veseli nas, da smo mladim iz vseh koncev Slovenije omogočili srečanje z njihovim vzornikom. S ponudbo, kot je Volim Tea in z njo izvirno digitalno kampanjo, ki smo jo lansirali ob prihodu izdelka na naše police potrjujemo, da razumemo mlade, poslušamo njihove želje, se jim znamo približati, jim omogočiti dodano vrednost nakupovalne izkušnje in, kar je najpomembneje, navdihniti,« so sporočili iz Mercatorja.
»Pozitivo je možno občutiti v popolni kombinaciji okusa in svežine njegovega zelo priljubljenega napitka Volim Tea, ki ga je za mlade ustvaril z neskončno kreativnostjo in strastjo,« še dodajajo iz Mercatorja.
Nagrajenci nagradnih iger so imeli ekskluzivno priložnost spoznati Voyaga, medtem ko so ostali oboževalci upali na podpis na majice Volim Tea in ledene čaje.
Sodelovanje z Voyagem dokazuje Mercatorjevo razumevanje vseh generacij potrošnikov, tudi tiste bolj zahtevnih, kot so mladi generacije Z, zato se v njihovih trgovinah vedno najde prostor za inovacije, ki jih ti pričakujejo. Poleg ledenega čaja Volim Tea, je dober primer tega še jagodni sok Pola Pola, ki sta ga zasnovala prav tako zelo priljubljena reperja Jala Brat in Buba Corelli. Vas že čaka v Mercatorju!