Skupina občank in občanov Zagorja je včeraj popoldne prišla na pogovor k županu Matjažu Švaganu o problemu položnic za komunalne storitve.
Županu so izrazili nezadovoljstvo z višino položnic, opozorili na stiske, ki jih zanje predstavlja nenehna rast življenjskih stroškov. Želeli so pojasnilo, zakaj tolikšno zvišanje stroškov komunalnih storitev in opozorili na slabo komunikacijo med njimi in komunalo, saj menijo, da bi morali biti o spremembah cen obveščeni prej in na bolj razumljiv način, kot je bil dopis komunale ob izdaji položnic. Ljudje niso vedeli, da bo hkrati s kanalščino tudi poračun porabe vode, ki je v veliki meri vplival na višino položnice, da se bo v večstanovanjskih zgradbah spreminjala cena omrežnine za vodarino, za nekatere tudi precej navzgor, v določenih primerih sicer tudi navzdol.
Župan Matjaž Švagan je občankam in občanom pojasnil, da tega, da bo to vse skupaj sovpadalo na januarski položnici, tudi sam ni vedel, niti ne občinski svet, ko je potrjeval cenik omrežnine za kanalizacijo in čistilno napravo in kanalščine. Občanke in občani so izpostavili še nenormalno visoke cene daljinskega ogrevanja, ki je bilo vselej med najcenejšimi, po vlaganju v energetsko sanacijo in varčevanju, pa zdaj plačujejo nenormalno visoke stroške. Moti jih tudi, da z računov ne morejo razbrati, koliko energije porabijo v resnici.
Vse skupaj se je zaključilo s sklepom, da se v najkrajšem času skliče zbor občank in občanov, ki jih pesti ta problematika, na katerem bodo vodstvo komunale, Stanovanjskega podjetja in izvajalec delitve stroškov ogrevanja morali natančno pojasniti cene ogrevanja.
Jezni zaradi visokih položnic
Višje cene in poračun na isti položnici za komunalne storitve razjezili občane Zagorja. O cenah ogrevanja na zboru občanov.