Po 12 krogih na 14 kilometrov dolgi trasi (skupno 168 km) je zmagal Jan Tratnik, drugo mesto je osvojil Luka Mezgec, tretji je bil David Per, četrti pa Luka Pibernik.
Lanski prvak v kronometru Tratnik (Amplatz-BMC), letošnji prvak v kronometru Primož Roglič (LottoNL-Jumbo), Mezgec (Orica GreenEdge), Pibernik (Lampre-Merida) in Per (Adria Mobil) so postali ubežniki v drugem od 12 krogov. Dva kroga pred koncem sta se za napad odločila Tratnik in Roglič, letošnji in lanski prvak v kronometru, vendar je Tratnik tudi zaradi tehnične težave Rogliča prišel v cilj kot prvi.
"Ko sem videl, kateri smo bili v pobegu, sem vedel, da je to zmagovalna kombinacija, samo ugotoviti sem moral kako zmagati. Nato sem tri kroge do cilja napadel, ostala sva samo z Rogličem. Naslednji krog je imel žal Roglič tehnično okvaro sprednjega kolesa. Bilo je v finalu, nisem ga mogel čakati. Žal mi je za Primoža. Moral sem iti naprej, drugače ne bi zmagal. Imel sem več sreče, to je šport," je po dirki povedal Tratnik.
ROGLIČEVA EKIPA ZAVRNILA OBTOŽBE
Nizozemska kolesarska ekipa LottoNL-Jumbo, katere član je Roglič, se je sredi preteklega tedna odzvala na obtožbe francoske televizije Stade 2, ki je v dokumentarnem filmu o mehanskem dopingu obtožila Rogliča, da je na dirki Strade Bianche in na dirki po Italiji uporabljal kolo z elektromotorjem. Ekipa obtožbe zanika in zahteva opravičilo.
Roglič naj bi si na prepovedan način, z motorjem v kolesu, pomagal že na dirki Strade Bianche, nato pa tudi med zmagovito vožnjo devete etape italijanske pentlje. Stade 2 je v dokumentarnem filmu zatrjevala, da so s pomočjo termalne kamere v Rogličevem kolesu videli elektromotor, sumljiva pa jim je bila zamenjava kolesa pred deveto etapo Gira, ki jo je 26-letni Zasavec dobil. Vse obtožbe je LottoNL-Jumbo zavrnil.
"Na dirki Strade Bianche je imel Primož Roglič zadnje kolo iz nevtralnega servisa in ne iz naše ekipe," je dejal direktor LottaNL-Jumba Richard Plugge.
Roglič je na dirki predrl pnevmatiko, ob njem se je ustavil nevtralni servisni avtomobil organizatorja in mu zamenjal kolo. Nekaj trenutkov kasneje je športni direktor ekipe Jan Boven pripeljal mimo njega, kar je razvidno na omenjeni sporni fotografiji. Roglič se je skupini pridružil, a na naslednjem makadamskem odseku odpadel. Za zmagovalcem je zaostal 25 minut, piše v sporočilu za javnost Zasavčeve ekipe.
Roglič je svojo moč pokazal na uvodnem kronometru Gira d'Italia. Za manj kot sekundo je izgubil proti specialistu Tomu Dumoulinu. Mednarodna kolesarska zveza je testirala njegovo kolo za mehanski doping in ga premerila, če ustreza vsem kriterijem. Odgovorni so to potrdili. V deveti etapi se je Roglič maščeval na 40-kilometrski vožnji na čas po Chiantiju. Po zmagi, imel je tudi srečo z vremenom, je Roglič povedal, da je vozil z rezervnim kolesom," so nadaljevali v obrazložitvi pri nizozemski ekipi.
"Tik pred začetkom kronometra so mu pregledali kolo na podlagi prej omenjenih pravil o velikosti in dolžini kolesa. Čeprav je šlo za enako kolo z enakimi dimenzijami kot na prologu, je Uci tokrat dejal, da ni po pravilih," je razložil Plugge. Zato je Roglič od športnega direktorja Addyja Engelsa, ki je stal 150 metrov stran, dobil rezervno kolo. To je bilo enake dolžine kot prvo in tega je Uci odobril.
Plugge še pravi, da se opisana težava ni pojavila prvič. "Številni kolesarji v kronometrih imajo enake probleme, kronometrsko kolo zavrnejo zaradi dimenzij. Združenje profesionalnih kolesarskih ekip AIGCP je v pogovorih z Ucijem glede merilnih metod."
"Ekipa LottoNL-Jumbo obžaluje te resne obtožbe. Ekipa zahteva popravek in opravičilo celotnemu LottuNL-Jumbu ter Primožu Rogliču," so zaključili pri nizozemski ekipi.
Roglič po tehničnih težavah padel na peto mesto
Kisovški kolesar Primož Roglič je na cestni dirki za državno prvenstvo v Ihanu po težavah s kolesom zasedel peto mesto.