Upravljalec slovenskega avtocestnega omrežja je objavil razpis, v katerem išče ponudnike za dobavo, vzpostavitev in vzdrževanje vse potrebne opreme za sekcijsko merjenje hitrosti. Gre za tip meritev, ko sistem sledi vsem vozilom na nekem točno določenem večkilometrskem odseku in na podlagi primerjave povprečne hitrosti med dvema točkama ugotavlja, ali se je voznik držal omejitev ali ne. Testno merjenje pod Trojanami se je izkazalo zelo učinkovito v smislu, da je povprečna hitrost avtomobilov skozi nevaren odsek predorov bistveno upadla.
Sistem bo začel veljati prihodnje leto
Nov sistem bo predvidoma nameščen do začetka poletja 2018 in bo zaobjel vse štiri predore na odseku med Vranskim in Blagovico ter obe smerni vozišči avtoceste, proti Ljubljani in proti Mariboru. Dosedanji sistem je bil namreč omejen le na smerno vozišče avtoceste proti Ljubljani, v predorih Trojane in Podmilj.
Čez predor največ 218km/h
Pred postavitvijo pilotnega projekta je na odseku Trojane-Blagovica, kjer je najvišja dovoljena hitrost 100 kilometrov na uro, po podatkih policije povprečna hitrost znašala 102 kilometra na uro. Najvišja izmerjena hitrost pa je bila 218 kilometrov na uro. Povprečne hitrosti so se po podatkih policije v času merjenja znižale na 95 kilometrov na uro.