Po najbolj optimističnih napovedih naj bi se po novi cesti vozili čez 10 let.
Cesta s predoroma bi za prebivalce občin Hrastnik in Trbovlje pomenila bistveno hitrejšo in enostavnejšo povezavo na štajersko avtocesto v Šentrupertu. Za preboldsko občino pa je cesta pomembna zaradi razbremenitve občinskega središča in utrditve prometnega položaja v regiji, ocenjuje preboldski župan Vinko Debelak.
Priprava regionalnega prostorskega načrta naj bi trajala približno tri leta. Nadaljnji postopki in gradnja pa naj bi trajali okoli 10 let. Stroške priprave prostorskega načrta bodo pokrile občine Hrastnik, Trbovlje in Prebold, medtem ko bo vse podlage pripravila direkcija za infrastrukturo.
Preboldsko občino bo priprava omenjenega načrta v petih letih stala od 50.000 do 80.000 evrov oz. na letni ravni približno 17.000 evrov.
Nova cesta bi vključevala dva predora, dolga manj kot tri kilometre. Na preboldski strani bi se prvi začel pod hribom Žvajga, cesta bi iz njega prišla v Marija Reki in se nato kmalu ponovno vrnila v predor, ki bi se končal nad Trbovljami.
Najugodnejša vstopna točka v prvega od predorov pa bi bila po mnenju Debelaka zahodno od Kaplje vasi v bližini industrijskega območja nekdanje tekstilne tovarne Prebold.
Skozi predor čez 10 let
Preboldski svetniki so na zadnji seji potrdili predlog, da se pridružijo izdelavi regionalnega prostorskega načrta za gradnjo prometne povezave med Zasavjem in Savinjsko dolino, ki ju trenutno povezuje ovinkasta cesta čez prelaz Podmeja.