Po tem, ko so 15. junija na zboru krajanov KS Zidani most razpravljali (tudi) o omejitvi tranzitnega tovornega prometa skozi Zidani most, je poslanec Matjaž Han ministrici za infrastrukturo Alenki Bratušek naslovil poslansko pobudo. V njej piše, da prometne povezave lahko predstavljajo veliko dodano vrednost, v kolikor te omogočijo hitro in varno pretočnost, v nasprotnem pa veliko težavo, če se ne posodabljajo, obnavljajo in nasploh ne sledijo potrebam ljudi in gospodarstva. V Zidanem mostu se pretočnost prometa zaradi zožanja ceste na nekaterih kritičnih delih njene dotrajanosti in dejstva, da del ceste teče skozi relativno ozek kamniti most v Zidanem Mostu, močno upočasni, velika prometna obremenjenost pa hromi in omejuje življenja krajanov v več pogledih. Resda, nadaljuje poslanec Han, na državni cesti velja splošna omejitev tovornega prometa po kateri po njej ne bi več smela voziti tovorna vozila s preseženo maso 7.500 kg, a kaj ko se ta prepoved krši. Zaradi tega poslanec daje pobudo, da v okviru obnovitvenih del, ki se bodo pričela na državni cesti G1 - 5, na odseku Radeče - Zidani Most predvidoma septembra letos, na ministrstvu oziroma njegovih pristojnih službah dopolnijo načrt za izvedbo obnove tega odseka z višinskimi ovirami, ki bodo tovornim vozilom, težjim od 7.500 kg preprečevale vožnjo po tej cesti
Težave s tovornim tranzitom v Zidanem mostu
Ozka, dotrajana cesta