Dijaki Srednje tehniške in poklicne šole Trbovlje so se že pred leti predstavili s samostojno računalniško igro Dogodivščine rudarskega škrata Perkmandeljca, ki je bila ustvarjen v okviru programa Erasmus+. S pomočjo mentorjev Simone Izgoršek in dr. Uroša Ocepka so dijaki ustvarili pustolovsko igro, ki je preko zabave igralce seznanila z rudarsko zapuščino Zasavja. Med nastajanjem igre jih je pot zanesla tudi v špansko Seviljo na dvotedensko usposabljanje, medtem ko so zaključne dele igre ustvarili doma v času karantene zaradi epidemije koronavirusa.
Tako je nastala igra Dogodivščine rudarskega škrata Perkmandeljca. Po estetski plati je igra posvojila videz "retro iger" iz 80. in 90. let, ki so temeljile na t.i. "pixel art" oz. svetu, zgrajenim iz majhnih kvadratkov. Cilj igre je, da igralec zbere 14 gumbov, skritih v svetu in te prinesti zaveznici rudarjev Sveti Barbari.
Dijaki in mentorja si prizadevajo, da bi bila igra dostopna vsem in na čim več lokacijah. Tako bodo igro predstavili tudi v lokalnih knjižnicah, zasavskih muzejih, muzeju virtualnega rudarstva 4. dritl, prav tako pa razmišljajo o tem, da bi igra postala del učnega programa v šolah.