ognjemet Svet24.si

V pozdrav novemu letu bodo razstrelili hotel

strelec Svet24.si

Kako bo obdobje strelca do 21. 12. vplivalo na vsa...

damjan žugelj Necenzurirano

Afera slovenski Watergate: zakaj je preiskava ...

1663796110-042mv Reporter.si

Mirko Mayer mora bivši zaročenki plačati ...

slovenija sesko 1 Ekipa

Ponarejeni slovenski dresi: Pazite, kaj kupujete, ...

nusa-cerar Revija Stop

Nuša Cerar: Želim biti obdana z iskrenimi ...

vlatko cancar Ekipa

Trener Denverja povsem strt zaradi Čančarja, kar...

Danes

Sobota
Pretežno jasno

-6° /

Nedelja
Pretežno oblačno

-4° /

Ponedeljek
Pretežno oblačno

1° /

Torek
Rahel dež

6° /

Sreda
Rahel dež

5° /

Četrtek
Rahel dež

5° /

Regionalna konferenca Pravičnega prehoda Zasavja
Kranjska Gora bo letos postregla z izjemnim marčevskim smučarskim spektaklom
Goran Dragić in Radio Aktual - V restavraciji diVino se »nekaj kuha«
Rastline, ki ne sodijo v spalnico
Urgentna ali nujna kontracepcija
Kako moramo v prometu poskrbeti za naše najmlajše?
Regionalna konferenca Pravičnega prehoda Zasavja
Kranjska Gora bo letos postregla z izjemnim marčevskim smučarskim spektaklom
Goran Dragić in Radio Aktual - V restavraciji diVino se »nekaj kuha«
Rastline, ki ne sodijo v spalnico
Urgentna ali nujna kontracepcija
Kako moramo v prometu poskrbeti za naše najmlajše?
Novice
Promocijski prispevek

Generali je ponovno Superbrand – prejemnica priznanja za najboljše blagovne znamke

Generali je ponovno Superbrand – prejemnica priznanja za najboljše blagovne znamke
Svetlani Almaš, direktorici marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali, je na podelitvi nazivov Superbrands priznanje predal Boško Praštalo, direktor Superbrands Slovenija
Generali

Blagovna znamka Generali si je naziv Superbrand prislužila tudi letos. To pomeni, da jo potrošniki cenijo zaradi kakovosti, njenih prednosti in edinstvenosti ter vrednot blagovne znamke, predvsem pa ji zaupajo in se z njo identificirajo.

Postopek izbora najboljših blagovnih znamk poteka letno po strogih pravilih organizacije Superbrands. To je globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim blagovnim znamkam. Deluje v skoraj 100 državah sveta na 5 celinah.

Prva faza merjenja je neodvisna strokovna raziskava, ki v Sloveniji poteka pod okriljem vodilne agencije na področju raziskav trga Ipsos. Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je uvrstilo v drugo fazo najboljših 500, ki jih je ocenjevala strokovna žirija (strokovnjaki iz sveta marketinga, odnosov z javnostmi, trženja in medijev). Člani žirije so ocenjevali kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena) in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Na osnovi teh 4 lastnosti se je blagovna znamka Generali tudi letos uvrstila med 16 slovenskih blagovnih znamk, ki so si prislužile laskavi in mednarodno priznani naziv Superbrand. Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali, je na slavnostni podelitvi nazivov Superbrands priznanje prejela od Boška Praštala, direktorja Superbrands Slovenija.

Organizacija Superbrands že tretje desetletje predstavlja »biblije znamk«, ki izidejo v celovitih letnih pregledih in publikacijah povsod po svetu.