Pravila Radia Kum pri spremljanju volilne kampanje za lokalne volitve 2022
Radio Kum Trbovlje v skladu z Zakonom o volilni in referendumski kampanji in Razpisom rednih volitev v občinske svete in rednih volitev županov (UL RS št. 97/2022) objavlja PRAVILA (obseg, pogoje in način) ZA IZRABO PROGRAMSKEGA ČASA V ČASU VOLILNE KAMPANJE ZA VOLITVE ČLANOV OBČINSKIH SVETOV IN ŽUPANOV 2022
1.
Radio Kum Trbovlje bo med volilno kampanjo (20.10. – 18.11.) za volitve članov
občinskih svetov in županov kandidatom in kandidatnim listam omogočil
predstavljanje v programu, in sicer na način, kot je navedeno v nadaljevanju.
Ta pravila ne urejajo objavljanja dnevno aktualnih novic in poročil o dogajanju med volilno kampanjo. Za njih velja načelo prepovedi politične propagande.
Pravila bodo objavljena v programu Radia Aktual Kum in tudi na spletni strani www.kum24.si
2.
Radio Kum Trbovlje bo vsem kandidatom pod enakimi pogoji omogočil sodelovanje oz. predstavitev v programu, in sicer v naslednjih oblikah:
- zakupljene (plačljive) 3-minutne termine za predstavitev kandidatov in političnih strank,
- objavljanje predvolilnih oglasov.
Pri vseh oblikah bo zvočno jasno označeno, da gre za predvolilne vsebine, bodisi brezplačne bodisi plačljive.
Za plačana predvolilna propagandna sporočila velja, da bo Radio Kum Trbovlje med kampanjo naročnikom omogočil, da zakupijo 3 minutne termine oz. oddaje, namenjene samopredstavitvi ali vodenemu pogovoru, in sicer:
-ob ponedeljkih med 12.15 in 12.45 uro
- ob torkih med 13.50 in 13.55 uro,
-ob petkih med 10.15.in 10.45 uro,
-ob sobotah med 9.15 in 9.45 uro, 12.15 in 12.45 uro, 14.15 in 14.45 uro
-ob nedeljah med 10.15 in 10.45 uro, 12.15 in 12.45 uro, 14.15 in 14.45 uro
Datum zakupa je potrebno rezervirati vsaj 3 dni pred zakupljenim terminom. Za sprejeto naročilo velja pravilo, da Radio Kum potrdi termin, če ga predhodno ni zakupil drug naročnik (velja torej načelo »kdor prej pride«). V istem terminu se lahko zavrti več predstavitev (odvisno od dolžine).
Radio Kum Trbovlje ponuja tudi možnost objave predvolilnih oglasov, ki bodo objavljeni v terminih, tudi sicer namenjenih oglaševanju.
Enako velja tudi za oglase, naročiti jih je potrebno vsaj 3 delovne dni pred objavo. Naročene oddaje in oglase bomo objavljali v skladu s splošnimi pogoji in po ceniku, ki velja za čas volilne kampanje.
Naročene oddaje in oglasi bodo jasno zvočno označeni, naveden bo naročnik oz. plačnik oddaje.
Naročnik mora izvajalcu ob naročilu oz. vsaj en delovni dan pred predvajanjem posredovati naročilnico, sicer predvajanje ne bo realizirano.
3.
Med volilno kampanjo za program Radia Kum velja tudi:
- pri poročanju o rednem delu tistih predstavnikov strank in kandidatov, ki opravljajo vodstvene in javne funkcije, bomo na Radiu Aktual Kum dosledno ločevali njihovo javno delovanje in njihovo volilno dejavnost,
- novinarji in sodelavci Radia Aktual Kum, ki se bodo odločili za kandidaturo na volitvah ne smejo sodelovati v informativnem programu,
- ugovore zoper morebitne nepravilnosti pri izvajanju teh pravil ali pri odstopanju od načela poštenosti in uravnoteženosti pri poročanju o predvolilnem dogajanju sprejema odgovorni urednik programa Radio Aktual Kum.
4.
Radio Kum Trbovlje se v primeru morebitnih organizacij soočenj v okviru radia distancira od izjav podanih iz strani kandidatov, saj v nobenem primeru ne zastopa mnenj katerega koli kandidata, ampak samo širši publiki predstavlja kandidate. Prav tako ne more radio odgovarjati za dejanja ljudi, ki niso zaposleni na radiu.
5.
Kontaktni elektronski naslov Radia Aktual Kum med volilno kampanjo:
kumvolitve@radioaktual.si
Ugovore zoper morebitne nepravilnosti pri izvajanju teh pravil sprejema odgovorni urednik Radia Kum Trbovlje, Simon Prelesnik na simon.prelesnik@radioaktual.si.
Pravila so objavljena na www.kum24.si.
Kontaktni elektronski naslov Radia Kum Trbovlje v času volilne kampanje: kumvolitve@radioaktual.si
Trbovlje, 5. 10. 2022
Direktor in odgovorni urednik
Simon Prelesnik
(Cene komercialnega oglaševanja in programskih minut so objavljene v volilnem ceniku, cene drugih storitev radijskega oglaševanja so navedene v splošnem ceniku in se obračunajo po vnaprej znanih postavkah)