prevalje, policija Svet24.si

(Video) Korošce razburil posnetek policijskega ...

strelec Svet24.si

Kako bo obdobje strelca do 21. 12. vplivalo na vsa...

damjan žugelj Necenzurirano

Afera slovenski Watergate: zakaj je preiskava ...

1663796110-042mv Reporter.si

Mirko Mayer mora bivši zaročenki plačati ...

slovenija sesko 1 Ekipa

Ponarejeni slovenski dresi: Pazite, kaj kupujete, ...

blanka2 Njena.si

Blanka z domačim hujšanjem prekašala vse?

vlatko cancar Ekipa

Trener Denverja povsem strt zaradi Čančarja, kar...

Danes

-4°

Sobota
Pretežno jasno

-5° /

Nedelja
Pretežno oblačno

-3° /

Ponedeljek
Pretežno oblačno

1° /

Torek
Dež

5° /

Sreda
Dež

5° /

Četrtek
Pretežno oblačno

5° /

Regionalna konferenca Pravičnega prehoda Zasavja
Kranjska Gora bo letos postregla z izjemnim marčevskim smučarskim spektaklom
Goran Dragić in Radio Aktual - V restavraciji diVino se »nekaj kuha«
Rastline, ki ne sodijo v spalnico
Urgentna ali nujna kontracepcija
Kako moramo v prometu poskrbeti za naše najmlajše?
Regionalna konferenca Pravičnega prehoda Zasavja
Kranjska Gora bo letos postregla z izjemnim marčevskim smučarskim spektaklom
Goran Dragić in Radio Aktual - V restavraciji diVino se »nekaj kuha«
Rastline, ki ne sodijo v spalnico
Urgentna ali nujna kontracepcija
Kako moramo v prometu poskrbeti za naše najmlajše?
Novice
k.e.

Srečanje županov Občin srednjega dela tretje razvojne osi

Srečanje županov Občin srednjega dela tretje razvojne osi
Župani 4 regij
Občina Laško

Župan Občine Laško Marko Šantej je včeraj(20.2.) gostil srečanje županov in županje Posavske, Savinjske, Dolenjske in Zasavske regije na trasi srednjega dela tretje razvojne osi. Namen srečanja je bil medsebojna uskladitev in potrditev izbrane študije variant – opisa predloga najustreznejše variante. Župani Občin Laško, Celje, Hrastnik, Mirna, Mokronog-Trebelno, Radeče, Sevnica, Trebnje in Šentrupert so podpisali sporazum o skupnem in usklajenem zastopanju interesov za dokončanje tretje razvojne osi – sredina, saj želijo biti aktivno vključeni v sam projekt in biti na tekočem s časovnico, ki se vsako leto bolj odmika. V letu 2006 je bila izdelana strateška študija razvoja prometne infrastrukture na območju 3.razvojne osi v Sloveniji. Prva študija variant pa je bila objavljena leta 2008.Kot so zapisali je ključno za razvoj omenjenih štirih regij zagotoviti ustrezno pretočnost cestnega prometa tako proti severu kot proti jugu in s tem izboljšati povezljivost z regionalnimi središči. Na najbolj obremenjenem delu trase, Laško-Celje, znaša povprečni letni dnevni promet med 15.000 in 20.000 vozil dnevno, od tega najmanj 800 težkih tovornih vozil z maso preko 3,5 ton. Prav tako dnevno prevozi vozlišče v Zidanem Mostu približno 5.500 vozil, kar pomeni od 5-6 vsako minuto. In to preko mostu, ki omogoča le enosmerni promet