
Tujka išče Trboveljčana, ki ga je srečala na Flixbusu
Tujka, ki se je 19. julija peljala z avtobusom ponudnika FlixBus iz Splita proti Ljubljani, je preko družbenega omrežja Reddit objavila, da išče 28-letnega Trboveljčana.
Tujka, ki se je 19. julija peljala z avtobusom ponudnika FlixBus iz Splita proti Ljubljani, je preko družbenega omrežja Reddit objavila, da išče 28-letnega Trboveljčana.
V zeleni kulisi domačega Šmohorja, kamor se je ob robu 200-letnice pivovarstva ob Savinji zlivala reka ubranih korakov, se je stkala zgodba, ki je po množičnosti, srčnosti in moči skupnosti postavila nov mejnik gibanja Laško Gremo v hribe.
Štipendije so namenjene dijakom poklicnega in strokovnega srednješolskega izobraževanja
Od urejanja jaškov do asfalta
Od 28. do 31. avgusta bo Soboško jezero prizorišče edinstvenega dogodka – prvega mednarodnega festivala balonov posebnih oblik v Sloveniji. Festival bo postregel s spektaklom pisanih balonov, vrhunskimi koncerti, adrenalinskimi točkami in pestrim dnevnim dogajanjem za vse generacije. Med vrhunci festivala izstopata panoramski poleti z balonom in večerja med osvetljenimi baloni, ki obljubljata prav posebno doživetje na nebu in na tleh.
Z avgustom prihaja Christian Fröba
Meteorna voda zalila nadstrešnico
Pri splošni maturi so bili gimnazijci GESŠ Trbovlje 100 odstotni
Po OPPN je v načrtu pokrito parkirišče, poslovni prostori in stanovanja
Ministrstvo bo zagotovilo še 368.798,11 EUR
V svetu, kjer mobilnost in hitrost narekujeta vsakdan, družba Petrol z aplikacijo Petrol GO utrjuje svojo vlogo inovatorja na področju digitalnega razvoja storitev na poti. Aplikacija, ki je plod notranjega načrtovanja, je prejela veliko nagrado DIGGIT za digitalno inovacijo na projektu hitri nakup in s tem potrditev svoje inovativnosti med digitalnimi rešitvami v regiji. Uporabnikom omogoča celovito, hitro in prilagodljivo izkušnjo na vsakem koraku njihove poti – kot edina aplikacija na poti v regiji omogoča povsem samostojen nakup brez obiska blagajne, plačilo goriva, kav in avtopranj iz vozila, naročilo izdelkov z dostavo v vozilo ter upravljanje popustov in nagrad prek sistema zvestobe.
V generaciji, kjer se vsakodnevno prepletajo želje po karieri, potovanjih in osebni rasti, vprašanje o otroku postaja ena najbolj zapletenih življenjskih dilem. Baby Center je v okviru kampanje “Baby? Maybe! Boš vozil življenje solo ali sanjaš o družini?” izvedel anonimno anketo, da bi bolje razumel, kako razmišlja občinstvo, ki bo pisalo prihodnost starševstva v Sloveniji. Rezultati razkrivajo iskrena čustva, tehtne dvome in predvsem globoko spoštovanje do starševske vloge.